Halaman

Latar Blog

Asmaul Husna

Jumaat, Mac 05, 2010

Naskhah 7 - 'Reciprocal'

Assalamualaikum......
Rasa-rasa,bila di hitung-hitung,tentulah saya akan perasan telah lama saya tinggalkan blog ini tak bertulis.Entah kerana apa,saya tak dapat nak rangkumkan kesemuanya.Banyak isu yang tak dapat saya tuliskan,kerana udah basi.hehehe
Meskipun begitu,tentulah hidup saya masih lagi berlalu dengan macam-macam rahmat dari Dia yang Maha Baik!alhamdulillah.....
Alhamdulillah,Allah masih sudi memberi saya,hamba-Nya,kenikmatan yang...umph,tak bisa dibilang!\(^-^)/
Saya masih punyai sahabat-sahabat yang menyokong,ibu yang makin bertambah sayangnya,pensyarah-pensyarah yang ikhlas membantu ummah,hari-hari yang masih cerah.....semuanya harus saya syukuri.Terima kasih Allah,yang memberi saya ini semua.Pun begitu sudah tentu timbal-baliknya,harus saya operasikan dengan sebaiknya juga.Moga Allah terus sudi memberi kekuatan kepada saya dan anda menjadi 'manusia' Nya yang baik di 'sini'.
Moga anda sudi menunggu entri saya,InsyaAllah tak lama lagi akan saya masukkan.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan