Halaman

Latar Blog

Asmaul Husna

Isnin, Februari 08, 2010

Naskhah 2 - Lajunya dia meninggalkan kita!

Assalamualaikum untuk diri-diri yang selalu memelihara imannya....
Hari-hari yang saya lalui,terus-terusan memecut,entah kerana masa yang ingin meninggalkan saya,atau saya yang terlalu lambat mengejar.Bertemu dengan sahabat sebelum ke itd,ada berita menyusup ke telinga(menyentap juga jiwa saya).Jadual untuk peperiksaan akhir semester telah keluar!Di tengah jiwa saya yang rusuh menunggu hari terakhir peperiksaan pertengahan semester(besok malam sebetulnya),berita ini datang menggugah.Begitulah dunia pelajar(hidup manusia juga),belajar dan ujian,dua jalan yang selalu kita perlu hadamkan setiap masa.Kata seseorang,setiap yang Allah tentukan bagi kita ada pelajarannya,jadi belajar dari setiap apa yang kita lalui....P/S:Kepada sesiapa yang pernah cakap seperti ayat tersebut,boleh senyum sekarang(^_^).......

Tiada ulasan:

Catat Ulasan